niedziela, 20 kwietnia 2014

Od święta do święta.

Masakra!
Teraz to już przesadziłam z nieobecnością na blogu, 4 miesiące mnie aż nie było, czysta paranoja :o
No ale cóż... nie dość, że miałam problemy z komputerem to jeszcze problemy w szkole i do tego doszedł jak zwykle leń :P
No ale przecież tak kurde nie może być, trzeba coś zacząć znowu działać :D
Tak więc przymusiłam się do napisania nowej notki ale tak szczerze jak ją pisze to stwierdzam fakt iż jest to bardzo fajnie więc bezproblemowo coś bazgram, tak więc jest GIT :P



Dobrze, no to czas zacząć :)



Urosły przez ten czas hehe :D



Musiałam cholercia je namoczyć, bo mi się paskudy wykręcają do środka i nie widać ile rzeczywiście urosły :P
Ogólnie pomiędzy przodem a tyłem jest różnica 10 cm. Jeżyk ma 4 cm, boki 15,5 cm i tył 16,5 cm.


Moje włosy są w dobrym stanie aczkolwiek będę musiała się w końcu wybrać do fryzjera ponieważ końcówki już mi przeszkadzają, rozdwojone one nie są, ale czas je odświeżyć o jakieś 0,5-1 cm.
Jeżeli chodzi o kolor nie farbowałam się od października, kolor, który miałam sprał mi się totalnie i końcówki są, że tak powiem podrudziałe :P


Na zdjęciu u góry widać tą różnicę pomiędzy końcówkami a moimi naturalnymi włoskami.



Czego aktualnie używam?

"Piękne włosy" suplement diety, Herbapol

 

Powiem wam szczerze, że te kapsułki są stanowczo lepsze w smaku i przełykaniu od tabletek Lewitan przynajmniej nie stają w gardle (przyznam, że parę razy się nimi zakrztusiłam aż mam wstręt do nich, fuj...) :P


Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się, nagietek lekarski, Green Pharmacy



Skład:  Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Panthenol, Calendula Officinalis Flower Extract, Polyquaternium-10, PEG-12 Dimethicone, Citric Acid, Parfum, BenzylAlcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Linalool.


Balsam do włosów przeciw wypadaniu, olejek łopianowy, Green Pharmacy



Skład:  Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Arctium Lappa Root Extract, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Behentrimonium Chloride, Cyclomethicone, Dimethiconol, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Linalool.


Nie wiem czy to zasługa szamponu i odżywki ale przestała mnie swędzieć skóra głowy, od końca lutego miałam straszne problemy ze skórą do tego była mocno przesuszona co powodowało "łupież", jak się okazało to nie był łupież, bo ogólnie cała moja skóra na ciele była baaaardzo sucha przez przesilenie... używałam wszystkiego, sięgnęłam nawet po żel z Aloesem ale on pomagał mi na chwile po każdym myciu głowy musiałam go nakładać na skórę czasami musiałam go nakładać dwa razy dziennie :c
W piątek kupiłam szampon i odżywkę z Green Pharmacy i od tamtego czasu po użyciu ich skończyły się problemy z suchą i swędzącą skórą, także jestem mega zadowolona z tego zakupu, Oczywiście kupiłam je dosłownie przez przypadek, jak byłam w Rossmannie zauważyłam na te kosmetyki promocję i się na nie skusiłam, bo dosłownie kosztowały grosze :D


Olejek łopianowy z Czerwoną papryką, Green Pharmacy



No i na koniec, znowu zaczęłam olejować włosy. Postanowiłam robić to co 2 dni + do tego 10 minutowy masaż głowy dwa razy dziennie.



~Zobaczymy jakie będą efekty po zażywaniu suplementu i olejowaniu z masażykiem... :P





Także na razie was żegnam i do zobaczenia wkrótce






1 komentarz:

  1. Fajnie Ci te włoski rosną. :D Powinnam się w końcu wziąć za swoje. X_X

    OdpowiedzUsuń