piątek, 6 września 2013

Postanowienia na wrzesień

Hej!

Jak co miesiąc zawsze opisywałam stan moich włosów, dzisiaj muszę was rozczarować, bo w tym miesiącu nie brałam żadnych suplementów, odżywek ani wcierek. Zrobiłam sobie detoks ^^
Chciałabym wam pokazać zdjęcie ale gdzieś zgubiłam kabelek usb i nie mogę go znaleźć :c
Powiem wam tylko, że włoski trzymają się dobrze, rosną i gęstnieją coraz bardziej.

Ogólnie mam zamiar napisać co będę robiła we wrześniu z moimi włosami, jakie mam plany wobec nich, itp. :p

Od 15 września mam zamiar zacząć akcję picia drożdży, znowu. Jak sobie przypomnę ich smak to ciary mnie przechodzą :c No cóż ale trzeba pocierpieć aby osiągnąć wymarzony cel. Będę je piła przynajmniej przez 2 miesiące, codziennie... 60 dni z drożdżami, czaicie to? Mam nadzieje, że to poświęcenie jakoś przyczyni się do tego, że włosy urosną mi o dobre 4 cm! :P


Szczerze mówiąc to tylko będę piła te drożdże ponieważ mam dużo wydatków w tym miesiącu, w niedługim czasie pokażę wam na co przeznaczyłam wszystkie moje ciążko zarobione pieniądze :D




Na razie was żegnam



5 komentarzy:

  1. Ja piłam drożdże przez 3 miesiące, aż mnie ciary przechodzą na wspomnienie.. Polecam zalewać gorącym mlekiem, dodać kakao i odrobinę miodu, wtedy jako tako jest do przełknięcia ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet o drożdżach nie myślę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się męczyłam i męczyłam z drożdżami, a efektów żadnych :(

    OdpowiedzUsuń
  4. hey , mam pytanie jaki to tytuł piosenki która leci na Twoim blogu ? Bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń