niedziela, 31 marca 2013

Naturalnie...

Ostatnio siedząc sobie w internecie weszłam na kanał pewnej lolitki VenusAngelic. Zaciekawiona przeglądałam jej filmiki i... wpadłam na filmik, w którym pokazuje jak zrobić naturalną maskę do włosów.

Skład:

  • 2 jajka
  • miód naturalny
  • jogurt naturalny
  • drożdże (na filmiku są sypkie ale mogą być też w kostce)

Oddzielamy żółtko od białka (z białka oczywiście możemy zrobić sobie bitą śmietanę) do żółtka dodajemy 3 łyżki stołowe jogurtu, 1 całą łyżkę stołową miodu i jedno opakowanie drożdży sypkich (ja dodałam pół kostki zwykłych drożdży), na koniec mieszamy do uzyskania gładkiej masy.
Włosy przed nałożeniem maski muszą być zwilżone wodą, potem nakładamy maskę od końcówek po sam czubek, przykrywamy włosy folią i nakładamy na nie ręcznik, pozostawiamy na ok. 30 min.
następnie spłukujemy. Włosy po masce są delikatne i odżywione. Taką kurację możemy robić raz w tygodniu, szczególnie polecam na włosy rozjaśniane.



Zapraszam do obejrzenia filmiku, w którym pokazane jest co i jak mamy robić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz